Saturday 14 June 2014

PadaMu Ku Bersujud

Hàri ni dok layan lagu Afgan-Kepadamu ku bersujud. Sangat syahdu...Kecik jer raser diri ni. Sangat2 kerdil...huhuhu. Korang hayati sendiri lirik lagu ni. Pastu amik earphone, tekap kat telinga...dengar suara Afgan yg mendayu2...boleh leleh oii... Tak caya??? Korg cuba try.


PadaMu Ku Bersujud – Afghan 

Ku menatap dalam kelam 
Tiada yang bisa ku lihat 
Selain hanya namaMu ya  Allah 
Esok ataukah nanti 
Ampuni semua salahku 
Lindungi aku dari segala fitnah 

Kau tempatku meminta 
Kau beriku bahagia 
Jadikan aku selamanya 
HambaMu yang selalu bertakwa

Ampuniku ya Allah Yang sering melupakanMu 
Saat Kau limpahkan karuniaMu 
Dalam sunyi aku bersujud 

Esok ataukah nanti 
Ampuni semua salahku 
Lindungi aku dari segala fitnah 

Kau tempatku meminta 
Kau beriku bahagia 
Jadikan aku selamanya 
HambaMu yang selalu bertakwa 

Ampuniku ya Allah 
Yang sering melupakanMu 
Saat Kau limpahkan karuniaMu 
Dalam sunyi aku bersujud 

Kau tempatku meminta 
Kau beriku bahagia 
Jadikan aku selamanya 
HambaMu yang selalu bertakwa 
Ampuniku ya Allah 
Yang sering melupakanMu 
Saat Kau limpahkan karuniaMu 
Dalam sunyi aku bersujud..... PadaMu....





******these statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intend to diagnose, treat, cure or prevent any disease****** ~>Hubungi saya dengan SMS/Whatsapp ke no 0123769117 atau ~~>Email ke lindegreat@hotmail.com untuk maklumat lanjut.

0 comments:

Post a Comment